tirsdag 28. august 2012

Her har jeg laget et kort, hvor jeg har testet ut å bruke en puncher på kanten, med en blonde festet på undersiden. Ser bedre ut i virkligheten enn her på bildet. Mønster arket er fra Webster Page, perler fra Kort og Godt og silkebånd kjøpt på Scrappekjelleren. Stempel produsent er ukjent og passet perfekt inni sirkelen på arket.



Om jeg ikke har puncherene foran meg når jeg scrapper, så er det fort gjort å glemme å bruke dem.
Så litt om rokkering av utstyr på scrappeplassen min er under planlegging. Ikke minst å rydde etter hvert som jeg avslutter et prosjekt hadde vært en god plan også :o)

Ha en fin tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...