fredag 25. april 2014

Rosa tag

Ikke lett å oppdatere bloggen min når internettet ikke liker min pc.
Så det har blitt en stund siden sist innlegg, 
men jeg håper dere ikke har glemt meg :)



Her er en rosa tag jeg har laget med produkter fra Hobbygarasjen.no


På stensilen så brukte jeg en maling som er tykk.
Fargen ser vi ikke så godt på bildet, men den er lilla.



Produkter
Stensil: Crafter`s workshop
Maling: Art Antology Ochid
Stempler : Dylusions background
Dies fra Tim Holtz: mini sewing room
Embossingpulver: Fran tage
Blomster
Svart blonde
Svarte perler
Charms
Hug Snug bånd
Dylusions farge: rosa

Ønsker alle en flott helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...