fredag 9. mai 2014

Musikk

Det er alltid like kjekt å bli spurt om å lage kort.
Så i går kom det en kollega til meg og lurte på om jeg rakk
å lage et kort for han til i dag.
Det var til en mann på 25 som likte gitar og cowboy hatter.
Wow tenkte jeg da.

Og her er resultatet.
Bildet har jeg lånt fra Scrapping.no sin base


På mønster arket har jeg brukt gesso og stensil
Dies cut fra ei venninne.
Embossing mix av hvit og bronse på teksten


Inni kortet har jeg stemplet med gitar fra Kreativ hobby
og brukt en stjerne punch fra Martha Stewart.


Baksiden med personlig stempel


Produkter jeg har brukt.
Mønster ark fra 7 Dots Studio
Dies fra spellbinders og lånt av Tone-Lill. Takk
Gesso
Stensil fra Memorybox
Embossingpulver, hvit, bronse og sølv
Bruskork
Svarte perler
Stempel gitar fra Kreativ Hobby
Stjerne Charms

Legger denne inn hos
That`s just so cute oppgave Musikk

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarer til bloggen min.

Jorunn Elin

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott! Flotte farger og herlige detaljer!
    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  2. Stilig og tøft kort! Takk for at du tok utfordringen til TJSC!

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...