torsdag 23. april 2015

Mini kort

Jeg liker å gi bort korter som gaver
og helst at de passer oppi en eske eller en boks.


En fin ting med å lage disse små kortene
er at jeg får brukt reste ark fra samlingen min

På alle kortene har jeg brukt teksten Gratulerer fra KaBoks
Prøver å bruke pynt som ikke blir for høy
så her er det blomster fra både Storyteller og North Star Design og Engros
blonder, bling og stjerner i wood vene og kork.




 Dette kortet har blomster fra Storyteller, blonde, bling fra Papirdesign
og gratulerer fra KaBoks.




Metall boksen har plass til disse 4 kortene
Boksen har inneholdt minnebinne og pen.


Håper du har blitt inspirert til å bruke reste ark 
og kanskje lage en gave til noen du kjenner

Snart helg, takk for at du titter innom.
Jorunn Elin

Legger dette inn hos
 Storyteller #36 bruk blomster

3 kommentarer:

  1. Fint å få brukt opp resteark. Kjempefine kort og en flott gaveide. Klem synnøve

    SvarSlett
  2. For en god ide! Og kortene du har laget er veldig fine. Jeg har jo sett dem "live" også. Dessuten er det alltid kjekt å få brukt opp rester!

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...