torsdag 28. januar 2016

Rosa Minikort



På tide å fylle opp kassen min med kort
og disse mini kortene 10 x 10 cm er kjekke å lage.


Mønsterark med baksiden av Mopedist- Papirdesign


Jeg holder det enkelt med stempel motiv fra 
North Star Design og Engros i sentrum ,
med en Fe i woodvene og en die cut fra
Tim Holtz, Scribbles and splat..
Pyntet med rosa paljetter. 


Legger dette inn hos

North Star Design og Engros Januar- Alt er lov
Kort o Mania- #145 Alt er lov
Scrappegarasjen #20 Norske produkter
Jeg har brukt norske produkter fra Papirdesign og
North Star Design og Engros

6 kommentarer:

  1. Kjempefint kort , så flott med lilla. klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Lekkert og dekorativt kort :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår i Kort`O`Mania. Lykke til !
    DT-Astrid

    SvarSlett
  3. Stilig minikort! Det er flott å ha sånne kort liggende! Takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

    SvarSlett
  4. Kult mini-kort! Veldig kjekt å ha et lite lager av disse. Og de er veldig fine å lage med restepapir ;-) Takk for at du deltok i North Star Designs januarutfordring! Håper vi får se flere av dine bidrag senere :-)

    SvarSlett
  5. Herlig kort!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    SvarSlett
  6. Kult, så enkelt kan det gjøres:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...