onsdag 8. februar 2017

Konfirmasjons kort

Forrige helg var jeg på treff på Bømlo
og noe av det jeg fikk laget, var et konfirmasjons kort på 15x15cm


Ble så fornøyd med dette enkle kortet og skulle til å legge
mønster arket tilbake i boksen.

Men der vet jeg det vil blir liggende, så derfor tok jeg frem
en ny kartong, delte det til 4 kort og fikk 3 baser på 10x10cm og 1 på 10x15cm


Dermed har jeg faktisk fått laget meg 5 kort av et mønster ark


Det lille jeg hadde igjen av arket, ble brukt til å lage en liten penge lomme inni de minste kortene

Legger dette inn hos

Papirdesign Feb bruk dies
Scrappegarasjen  #31C&S

6 kommentarer:

  1. Enkle, men stilige kort! Og veldig lurt å lage flere når man først har materialene liggende fremme.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Enkle, men fine kort! Less is more ♥
    Takk for at du ble med på Papirdesigns februarutfordring!
    Hilsen DT- Renate

    SvarSlett
  4. Kjempefine cas konfirmasjonskort.
    Ikke verst å få så mange kort av et mønsterark.
    Tusen takk for at du deltar hos papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  5. Kjempe lekre! Digg!
    Takk for at du deltok på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  6. Enkle, fine kort. Og en kjempesmart ide å få brukt opp arket. Det som havner i resteboksen her lett for å bli der...

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...