tirsdag 2. mai 2017

Sommerfugl på tag


Da blogger jeg for Hobbygarasjen i dag
Ny utfordring er ute og vi vil se

BLOMSTER

Utfordringen finner du her




Jeg har lekt meg med de nye stempl putenefra Tim Holtz
Oxide Ink i fargene rosa og mint grønn.
Den grå fargen har jeg lagt på craft sheed og sprayet vann på
Så dytter jeg litt av arket nedi fargen, litt her og der.
Til slutt skvetter jeg litt vann på hele tagen, da oxiderer fargen.
Sommerfuglene er også kuttet ut av et ark laget med disse putene


  

Matrialliste 
Stempelputer Oxide ink :  farge Worn Lipstick og Cracked Pistachio
Dies: Papirdesign og Joy Craft
Retroblomst K&G  med bling
Dette kan handles hos Hobbygarasjen



Denne legger jeg inn hos

Scrappines #14 Fargerikt
Scrappelyst Grublis April Vår

4 kommentarer:

  1. Herlig vårfrisk tag. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Lekker tag! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. så herlige glade farger , nydelige tag, klem Synnøve

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...