fredag 25. august 2017

LO Familien min


Går litt tid mellom hver gang jeg lager album sider.
Men det er jo så kjekt og vil nok lage flere fremover.

Denne bakgrunnen er laget med maling fra Imaginations craft
Starlight paint finnes i mange farger og alle har litt glitter i seg.
På stemplene valgte jeg å bruke hvit stempel pute på.


Rammen og tekstene har fått noen strøk med gul maling fra
Paperartsy- Fresco paint.


Jeg har også brukt Sparkle medium fra samme leverandør
og denne er det masse glitter i. Her har jeg brukt fargen Aqua
og dette produktet finnes også i mange farger.


og butikken vil i år være på Stempelscrap messen i September.
Da vil vi demonstrere flere produkter i løpet av messe dagene.
Velkommen på besøk til vår stand


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...