mandag 28. august 2017

Presentert hos The Paper Crafting


Jeg har vært så heldig å bli spurt om å bli presentert som Nordstjernen
på bloggen The Paper Crafting. 


er et gratis webmagasin om papirhobby i Skandinavia.
De har interjuver, videoer, tutorial og mange andre flotte artikler.


Mitt innlegg kan dere lese HER

Her er de prosjektene jeg delte med leserne, utifra spørsmålene jeg fikk oversendt.
Jeg måtte tenke bakover i tid fra mitt første møte med denne fantastiske hobbyen,
min utvikling og stil. Holder jo meg ikke til en bestemt stil, men 
endre som ofte tilbake på C&S og lage bakrunner selv.








Da håper jeg du har tatt deg tid til å gå inn å lese om meg
og kanskje sett på noen av de andre som også er blitt presentert under Nordstjernen

Ha en flott uke !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...