fredag 15. september 2017

Pop opp kort nr 2

Den samme som bestilte
forrige pop opp kort skulle ha 2 stk.

Guttene var veldig forskjellige og jeg måtte gå i tenke boksen
noen dager før ideene datt in i hode.
Med god hjelp fra scrappevenninner som lånte meg noen dies
så ble jeg også fornøyd med det ferdige kortet.



Noe som beskrev denne ungdommer var:
Likte camogrønt, Forsvaret, skyting, Harley Davison, gleder seg til å øvelse kjøre
motor sykler og er hjelpsom .


Matrialliste

Et gammelt ark som nesten gikk i søppeldunken
Tekst dies fra Papirdesign
Gevær dies fra Kort og Godt
Stjerne dies fra Spellbinder
Siluett dies fra Dixi craft
Harley Davidsin logo fra nett
Alfabeth dies fra kaBoks
Stempler fra Norsk Stempelblad


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...