onsdag 9. mai 2018

Fargerikt ungdomskort

Innimellom så må jeg bare lage noe med masse farger.

Mønster arket har mange farger i seg, men jeg ville ha enda mer.
I en boks, har jeg alltid liggende ark, hvor jeg har fargelagt og prøvd
ut nye produkter. Dette gule er Dylusion spray med glimmermist oppå.

Stjernene er laget med en tykk dies fra Sizzix.
Snudd diesen motsatt vei etter første gjennom kjøringen i maskinen,
og fikk et stort stjerner ark.



Jeg har brukt
Dies jente silhuett fra Dixicraft
Gratulere dies fra Papirdesign
Stjerne dies fra Sizzix
Mønster ark fra Bella Blvd
Bilde fra Pinterest
Pynt: roser, stjerne bling og polergarn til bil.

Legger dette inn hos

Scrappelyst MAI - Feiring

4 kommentarer:

  1. Herlig med friske farger til ungdomsorganisasjoner.

    SvarSlett
  2. Herlig kort i friske farger. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Knalltøft kort!
    Digger det knallgule!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...