fredag 15. juni 2018

Ferie i Legoland LO

Mitt inspirasjons bidrag til Scrap the Rainbow
sin utfordring i Juni/Juli - SOMMER

En ferie side fra da ungene var små.
Koselig dag i Legoland med familien.


I mangel av mitt lego ark, så ble det laget lego klosser med ark og dotter.
Ble er drøss av dottene i mange farger og størrelser.
På bakgrunnen har jeg dratt over matt gesso på en stensil fra Paperartsy.
Noen av de små tekstene er fra Papirdesign og de andre 
fra ei  som laget slike inne på et nedlagt forum jeg var på.


Legger denne inn hos

Papirlosjen #6 Ferietid 

4 kommentarer:

  1. Så flott LO-side. Skikkelig ferie side.
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  2. Denne LO'en var skikkelig lekker liker kontrastene med farge/sorthvitt :)
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne gangen :)
    Klem Siri DT

    SvarSlett
  3. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  4. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนัง

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...