torsdag 30. august 2018

Pop opp kort

Alltid kjekt med bestillinger
og i går kveld fikk jeg forespørsel om å lage et kort 
til en konfirmant. Men måtte ikke være et flatt kort.

Og da liker jeg å lage disse Pop opp kortene.

Mønster arkene er fra Papirdesign og jeg  har klippet ut noen av
 sommerfuglene for å pynte med. 
Ønsker var rosa og bling, så her har jeg funnet frem sølv bling dotter
glitter foam og stjerner med glitter på.


Alle stempel tekstene er fra Norsk stempelblad


Jenta er dies fra Dixi craft. Den har jeg kuttet ut i sølv glitter foam
og 2 ganger i svart for å lage skyggen.
Tekst dies fra Dixicraft.
Stjernene er klippet ut av et mønster ark jeg hadde liggende


På baksiden har jeg laget ei lomme med plass til pengegave og en tag.


Her har jeg lagt kortet/esken flatt og bøyd ned 2 av sidene.


Legger dette inn hos

Papirlosjen #7-8 Alt er lov 
Scrappelyst Aug- Dies 

5 kommentarer:

  1. Lekkert pop-up kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Stilig, dette var kult! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett
  3. Stilig pop-up kort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  4. Skikkelig fint pop-up-kort, Jorunn! Et kort er SÅ mye mer enn bare et kort altså! Lekkert!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  5. Så denne på instagram men måtte også innom bloggen for å se på litt mer bilder. Skikkelig stilig!

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...