mandag 29. oktober 2018

Rosa julekort



Mitt  DT bidrag hos Scrap the Rainbow i Oktober
Fristen er 30.10  kl 20.00
Utfordringen finner du HER 

Det er første gangen jeg har laget et rosa julekort
men blir ikke det siste. Er jo så mange flotte rosa jule ark å lage av.

Stempel fra Kort og Godt passet perfekt til min ide`og med flotte frosta bær
Mønster ark fra Maja design og stempler fra K&G
På taket og på trærne så har jeg lagt på et lag med Nuvo drops i hvitt.



Legger dette kortet inn hos

Scrappelyst Grublis ROSA
Nordsalten hobbyklubb Alt er lov

4 kommentarer:

  1. Så koselig stempel! det gav god gameldags julestemning:) Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Så lekkert!
    Aldri tenkt på å lage rosa julekort, men det ble skikkelig stilig.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort! Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig og elegant laget!

    Takk for at du deltar i oktober-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...