mandag 5. november 2018

Mine DT bidra hos Scrap the Rainbow



Jeg har koste meg på treff i helgen og har laget masse julekort og melkesjokolade esker

Dette er mine DT bidrag hos Scrap the Rainbow

Mikke og Minni er dies som jeg har kuttet ut i flere farger og så klippet og puslet sammen
Bakgrunn er stensil fra Echo Park og 2 farger med Sparkle medium- glitterpasta
Hus rekken er dies som fulgte med et engelsk scrappe blad
God jul dies fra kaBoks


Melkesjokolade esken målene fikk jeg av Wenche Holmestrand
på treff på Bømlo. Dette er den beste jeg har brukt til denne sjokoladen.
Stempel fra Kort og Godt, Nuvo drops i hvit på taket og snøen.
Rådyr dies fra Marianne design
Stempel tekster fra Papirdesign
Pyntebær fra Kort og godt
Organsa bånd kjøpt på Kreta


Stempeltekst på innsiden fra Papirdesign


Noen enklere utgave av eskene med ark fra Studiolight
og dies fra By Lene


Og jeg bare elsker å lage julekort i størrelsen 10x10cm
Da finner jeg alltid reste ark som passer.


Vil du bli med på utfordring hos Scrap the Rainbow
der utfordringen er så enkle som JUL
Besøk oss HER


Legger kortet med Mikke og Minni mus inn hos

Scrap from your heart #27 Jul

2 kommentarer:

  1. Veldig fine sjokolade-eskekort. Det første med Mikke og Mini er så stilig!

    SvarSlett
  2. Så mye flott! Likte Mikke og Minni kortet, lekent og flott. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem Gunn

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...