fredag 14. desember 2018

Årets siste julekort

Lista mi med alle adresser og hvem jeg sender julekort til ble borte.
Jeg trudde at antall kort var korrekt, men så måtte jeg jaggu lage noen til.

Disse kortene er inspirert av et innlegg på bloggen til Papirdesign.
Så greit å ha en tanke om hva jeg ville lage, når jeg pakket for å dra på
scrappeklubb med venninner her om dagen. 


Kort nr 1
Mønster arket er fra serien Hjem til jul - Julekrans , hvor jeg har brukt baksiden.
Teksten er fra Concord & 9th som er embosset. 
 I tillegg så har jeg drysset på Fran-tage rundt kanten.
Flotte snøkrystall dies fra kaBoks


Kort nr 2
Her har jeg pyntet i tillegg med blader fra punch
og blomst laget med dies.


 Kort nr 3
Siste kortet er pyntet med flotte bær fra Kort og Godt og blader fra punch.


Legger Kort nr 1 inn hos

Scrappegarasjen #50 Jul 
Nordsalten hobbyklubb #66 Rett og slett jul

3 kommentarer:

  1. Så flotte julekort! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  2. Lekre julekort.
    Disse likte jeg veldig godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kort! Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...