mandag 10. desember 2018

Julekort med ark fra Echo Park

I dag blogger jeg for Hobbygarasjen.no
og vil jeg vise noen helt enkle julekort laget med de fine arkene The Story of Chrismas- Echo Park
Jeg har brukt noen av bildene fra klippeark og både fram og baksiden av mønsterarkene.
God Jul dies fra Papirdesign og doily fra Cottage Cutz

Porto for å sende kort er relativt dyrt synes jeg,
men med lite pynt så er disse kortene perfekte for å sende til venner og familie







Desember tilbud hos Hobbygarasjen.no 
Papirdesign og Kort og Godt
Julestempler 20%

Matrialliste til kortene
Disse produktene finner du i nettbutikken 
Mønsterark: Echo Park
The Story of Chrismas- Village 
The Story of Chrismas- Snowflakes 
The Story of Chrismas- Icons 

Ha en forsatt fin uke
Klem DT Jorunn Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...