tirsdag 23. april 2019

Turn-Parkour kort

I fjor så laget jeg mange konfirmasjons kort for en bekjent
og hun hadde noen ønsker til hva mottakerne likte å holde med på fritida.
Så da hun spurte meg igjen nå i april, ble jeg spent på hva det ble i år.

Det første kortet jeg vil vise, er til en gutt som liker fargen grønt
og var sprek. Vi kom tilslutt frem til at han drev med Turn og litt Parkour.

Ja hva finner man av ark,pynt ol  til noe sånt. ?
Arkene er noe jeg har fått av nabobedriften som silketrykker. 
Bare digger dette ombre arket som skal være fargene fra nordlyset.

De svarte figurene har jeg funnet på Pinterest, printet ut og klippet rundt
Stempel tekstene er fra kort og Godt.
Ukjent dies og en stripe med washi tape

Innsiden har jeg gjentatt dies formen, stempler fra Kort og Godt
og dies fra Papirdesign

Baksiden pyntet med samme ark og dies form.
Og personlig stempel fra Scrapmagasinet.


Legger dett inn hos

Kreativ Scrapping #4 Konfirmasjon 
Nordsalten Hobbyklubb #170 Til tenåringen
Scrap from your heart #32 Bruk dies 
Ark formen er kuttet ut med dies og Gutten med dress er dies

2 kommentarer:

  1. Herlig kort, digget også papiret ditt som du hadde fått hos nabobedriften. Og jeg lar meg iallefall imponere av hvordan du har klippet ut bildene fra pintrest. Du må jo være dronningen av fuzzy-cut, det er jo klippet med ren perfeksjonisme.. Me like <3

    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Så enkelt, men så fint! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...