onsdag 19. august 2020

Bordkort Konfirmajon

 Bordkort laget på bestilling og etter ønsker fra konfirmanten.

Det skal være enkelt, duse farger , hjerter og kunne stå foran serviettene.

Et hjerte er ikke enklet å få til å stå, men dette har jeg laget som en prøve tidligere og viste løsningen med transparent ark. Papirdesign sin bordkort dies med stjerne utgjør basen. Det som vil stikker utenfor hjertet bare klipper jeg bort etter at alle er kuttet ut.


2 hjerte størrelser i dies som ble kuttet ut i hvit og gammelrosa kartong.
Etterpå så la jeg de minste hjertene inni en embossingfolder for å få frem mønsteret.
De er montert sammen med 3D puter og så limt på den  transperente basen med limpistol

Enkelt pyntet med blomster og navn på et banner.




Legger dette inn hos

Scrappelyst  August  Blomster
Nordsalten Hobbyklubb #186 Embossing- jeg har brukt tørr embossing

3 kommentarer:

  1. Nydelige bordkort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  2. Så flotte bordkort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  3. Fine bordkort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...