fredag 16. oktober 2020

Julekort med mine egne Juleark

 Da er arkene mine kommet fra trykkeriet og jeg har laget et julekort 

Julekortet er liftet etter et bilde fra Ett trykk sitt julenummer.
Her har jeg brukt Nøtteknekker arket og baksiden av Trehest arket.
Pyntet med en stor rose, blad i gull og kraft kartong, pyntebær og en sløyfe i tråd.
God Jul er dies fra Roxy stamps


Legger kortet inn hos
Nordsalten Hobbyklubb Bruk 2 mønsterark

Arkene Jorunns Scrapperier er trykket i begrenset opplag så
løp og kjøp hos en av butikkene











1 kommentar:

  1. Nydelig julekort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...