mandag 12. oktober 2020

Nyhet å dele med dere

 Jeg har lenge gått med en drøm om å produsere mønsterark,
og har nesten gått svanger i 2 år med denne ideen.

Nå er jeg i gang og sammen med min mann så har vi designet
2 serier som er sendt til trykkeriet i disse dager.



Begrenset opplag

Først så laget vi en vintage juleserie på 3 doble mønsterark 
Motivene er Nøtteknekker, trehest/trommer og snøkrystaller.
Baksidene har damaskmønster og trevegg

For meg så var det viktig at fargene på alle sidene kunne brukes sammen


Det neste vi laget var en barneserie
Hils på Hilde Hippo og Snorre Snabelfant. 


Arkene kommer i salg hos 2 butikker i første omgang.




og 



Håper dere vil like arkene mine og følger med hos disse to butikkene når de kommer i salg.

2 kommentarer:

  1. Så spennende med egendesignet mønsterpapir!! Flotte ark.

    SvarSlett
  2. Så kjekt , fine mønsterark , gleder meg til de kommer i butikken . Klem Synnøve

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...