mandag 5. oktober 2020

Skisse hos Scrap the Rainbow

 Scrap the Rainbow et utfordringesbloggen jeg driver med min gode venninne Trude Julie.

Vi har som utfordring i Oktober en skisse
som kan snus og vendes på,  men må kunne gjenkjennes


Min løsning på skissen ble et maskulint kort med herlige ark fra Ciao Bella.

Den horisontale stripen har jeg løst med å kutte ut fra ark nr 2 av dette motivet og montert den på 3D puter på nøyaktig samme plass.

Firkanten under teksten har jeg kuttet ut av mønsterarket, lagt kartong over hullet og montert det jeg klippet ut på 3D puter over. Ble en kul effekt som jeg har prøvd å vise på bidet nedenfor
Bursdagsklem i gull ark og er dies fra Papirdesign.

                                            
                                            Her ser dere at elementene mine står på 3D puter


Ble du inspirert til å prøve skissen vår så bli med oss HER
Vi har en flott premie sponset av Kort og Godt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...