tirsdag 5. januar 2021

50 år og fæbjuløs

Mitt DT bidrag hos Hobbygarasjen
Vi vil se Glitter. Du kan finne utfordringen her 

Jeg har brukt et glitterark i sølv og klippet ut blomster fra ark fra AB Studio som dekor på kortet mitt. Teksten er en dies fra Papirdesign som jeg har klippet bort deler av teksten så kun tallet og litt tekst står igjen.


Matrialliste hos Hobbygarasjen

Mønsterark AB studio Diva Sweet dreams
Dies fra Papirdesign
Shimmerkartong sølv fra Best Creation


Legger dette inn hos Scrappelyst Januar Bling/Glitter

1 kommentar:

  1. Så flott kort!
    Likte veldig godt blomstene, flott klippejobb!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...