mandag 11. januar 2021

DT bidrag Scrap the Rainbow

                                                DT bidrag laget til Scrap the Rainbow.

                                            Inspirasjon til i farger fra Metall. Her er utfordringen


På bakgrunnen så har jeg brukt Kobber i glitterpasta sammen med en stensil.
Så fant jeg en metall tape fra Biltema i kassen min og limte den på en kartong.

Den ble så brukt på tekst disen og midterste disen i slips diesen.
Vipps så har jeg brukt metall farge på kortet mitt.


 

Mitt andre kort er et damekort hvor metall fargen er sølv.
Den har jeg brukt på trådenmetall roset bak blomsten og så har jeg fargelagt blomsten med en stempelpute i sølv. Selv om den rosa teksten er i fokus på dette kortet så vises sølvfargene jeg har brukt på detaljene godt igjen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...