mandag 4. januar 2021

Herrekort

Mitt dtbidrag for Scrap the Rainbow
Vi har valgt å ha en rødt tråd gjennom 2021, hvor en eller to farger vil bli mnd oppg.

I januar så har vi valgt METALL
Med det så mener vi å hente farger fra metall som kan være gull, sølv, kobber, bronse, tinn og denne fargen kan være på arket, medium, charms, annen pynt osv
Du finner utfordringen HER


Jeg har laget et kort med utgangspunk i bildet mitt.
Mønsterark kombinert med gull ark 
Små papirdetaljer er fra Studiolight og en sølvfarget bruskort har fått
en sirkel fra et av de nyeste arkene fra Papirdesign. 


Bilder et tatt av en venn av meg. Innovativ foto
på en av hans reiser i Australia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...