torsdag 22. juni 2017

Tvilling kort



Mine foreldre er nå blitt oldeforeldre
til tvillinger og jeg har laget dåps kort for dem.

Motivene og tekstene er fra et klippe ark hos North Star Design og Engros.



Jeg har lånt runde dies med stjerner på av en venn
Arkene er fra Papirdesign og det er også de store blomstene og dottene.
Pyntet enkelt med organsa bånn og charms.


Teksten Dåp og navnene er dies fra kaBoks.







Håndlaget av er designet av min mann og printet ut på kopi papir.


Legger disse inn hos

North Star Design og Engros  Juni Gutt/Mann
Scrappelyst Bli inspirert av...
Jeg ble inspirert av Hege og det øverste baby kortet.

5 kommentarer:

  1. Så gøy at du lot deg inspirere av et av mine babykort :-)
    Herlige kort du har laget.
    Så stilig ramme rundt motivet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Lekre dåpskort i flotte blåtoner.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så fine kort du har laget! Takk for at du deltar hos North Star Design.

    SvarSlett
  4. Nydelige baby kort. Takk for at du scrapper med NorthStar Design. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Så søtt kort du har laget! Tusen takk for at du er med på Papirdesigns sommerutfordring.


    ตารางคะแนน

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...