tirsdag 4. juli 2023

Kort til nabogutten

 Vi er så heldige å ha fått nye unge naboer
og de har en herlig gutt som fylte 1 år i juni.
Han måtte selvsagt få kort og liten gave fra oss.

Har sladdet fjeset på bildene og de har jeg tatt fra julekortet vi fikk i 2022.
Mønsterarket er mini Godfred giraff fra egen kolleksjon.
Flyet er fra ukjent dies
Gratulerer tekst fra Papirdesign og tall fra sizzix


Bak på disse barnearkene mine så er det en større figur
Den har jeg klippet ut å limt ved skrivefeltet



Miniarket ble laget for å sende prøvetrykk til butikker og er ikke i salg.

Men de finnes i 30x30 hos

Kreativ scrapping 
Scrappehuset  
Sivs Hobbybod 
Scrappegarasjen




1 kommentar:

  1. Utrolig flott kort til 1 åringen. Tusen takk for at du deltar i sommer-utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...