tirsdag 19. september 2017

Art Journaling side


Ikke ofte jeg leker meg i boka mi.
men så en video på Youtube her en kveld og ble så inspirert til å lage min
tolkning på hennes side.
Jeg jobber litt nå og da og koser meg med å prøve litt
forskjellige materialer på disse sidene mine.

Her har jeg brukt Fresco Finish maling fra Paperartsy
og dratt den utover med en spaltel.



Når jeg er ute på reise, så kjøper jeg alltid med meg hjem ei
bok fra det landet/byen vi er i. Den er fra Bratislava.


Tekst stripene er fra forskjellige stempler plater fra Jofy
Her har jeg brukt bok ark fra ei Norsk bok.


Siluetten er et stempel fra Dina Wakley.

Har brukt gesso blandet med brun Fresco maling for å få denne 
lysebrune fargen som er brukt på stensilen.

Produktene kan handles hos Hobbygarasjen.no

Fresco Finish finnes i mange forskjellige farger.

Fra denne stempel platen har jeg brukt tekstene



Legger denne inn hos
Scrap from your heart  #13 Mix Media
Papirlosjen September Mix Media 

5 kommentarer:

  1. Artig side.Disse bøkene er flotte å prøve ut forskjellige ting, og for å få ut litt følelser. Rene terapien...

    Takk for at du deltar hos oss i Scrap from your heart.

    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. Herlige sider i lekre farger!
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne måneden :)
    DT-Siri

    SvarSlett
  3. Nydelige sider i friske glade farger. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Stilig side, rene og enkelt med mange flotte detaljer, absolutt en favoritt! takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  5. Dette er kjempefasinerende fordi jeg har ikke prøvd meg på denne stilen selv enda. Mye gøy å feste blikket på her.Takk for ditt bidrag hos Papirlosjens utfordring i september! Klem DT Belinda

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...