mandag 16. oktober 2017

Halloween

I dag blogger jeg for Hobbygarasjen.no

Jeg bare elsker fargene vi bruker i denne tradisjonen.
Lilla, oransje, spygrønt mot det svarte.

Her har jeg brukt en dies fra Marianne design til å lage toppen på posene


 På den første godteriposen så har jeg brukt et gammelt ark med hodeskaller på.
Ordet BOO laget med alfabet dies fra kaBoks. Men et hvilkent som helst alfabet kan brukes. Edderkoppen i plastikk hadde jeg liggende igjen fra et barne selskap


På dene har jeg brukt baksiden av samme arket .
Edderkopp spinnet har jeg klippet ut fra en cupkake pynt, som skal ligge utenpå kakepapiret.


Så slapp jeg opp for ideer og mønster ark. Og da laget jeg mønster arket selv med Oxide puter.
Samme pynten og så har jeg tegnet en svart strek rundt arket.


Nå kan nabo ungene komme til oss. Vi er klare

Legger dette inn hos

Papirplaneten Oktober Halloween 
Scrap from your heart # 14 Halloween 




5 kommentarer:

  1. Kjempefine godteposer du har lagd.
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett
  2. Kjempe kule godteposer du har laget. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  3. stilige! takk for at du deltar hos sirap from your heart,
    DT Graciela

    SvarSlett
  4. Kule godteposer og flotte halloween detaljer :) Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...