mandag 28. januar 2019

ATC kort

I helgen så satt jeg å så på alt rotet mitt på pulten og lurte på hva jeg kunne gjøre med bakgrunns restene mine.  I tillegg så hadde jeg noen ferdig malte figurer i en boks som jeg ville bruke.
Søkte på Pinterest etter litt inspirasjon med Paperartsy stempler og fant noen herlig ATC kort
Dette har jeg aldri prøvd på før, så måtte faktisk google meg frem til størrelsen.




 Dylutions i Fuchsia er sprayet på en tykk kartong. Den oransje vet jeg ikke hva er laget av.
Stempler fra Jofy er brukt på bakgrunnen, tegnet med hvit og svart pen rundt kortene og prikkene i farger er Nuvo drops.
Små tekster er klistremerker- ukjent
Stempel figurene er malt med vannpensel og Distress refill dråper





Disse Zinis stemplene finner i mange forskjellige figurer
og kan handles hos Hobbygarasjen.no - se her
Distress ink refill flasker
Jofy stempel nr 62 
Jofy JM nr 59
Dylutions spray
Nuvo Drops
Penner

Legger disse inn hos

Scrappines #01 Noe nytt Første gang jeg lager ATC kort



2 kommentarer:

  1. Herlige ATC'er. <3 Lekre og spreke farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett
  2. Så flotte ATC`er!
    Herlige bakgrunner, og stilige stempler :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    Dt-Maya

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...