torsdag 10. januar 2019

Duse blomster på hvitt kort

Alle liker vi utfordringer som sier Alt er lov, og inne hos Scrap the Rainbow  har vi det som tema.

Det gjør jeg som designer også. Og spesielt når man har laget kort og andre prosjekter med jul i flere uker. Da er det så herlig å bare lage ting som ikke har en plan. Ta ting som det kommer og kun kose seg med alt det flotte vi har av stasj, stempler og pynt i samlingen vår.



På dette kortet har jeg brukt stempler fra Huldradesignstudio
 og kombinert det med en stil jeg lærte på kurs i fjor vår.


De hvite bladene, sommerfugl og rammen er laget av Paperclay-papirleire
Blomstene er fargelagt med vannpansel og distress puter og klippet ut for hånd.
Dies er en blomst fra Memorybox og hjerte bakgrunnen er ukjent


Legge dette inn hos
Nordsalten Hobbyklubb #167 Gled en venn

3 kommentarer:

  1. så stlirent og flott kort! nydelig ramme å nydelige sarte blomster. Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Hærlig, fikk nesten litt vårfølelse :) Tusen takk for at du deltar på NSHK sin utfordring «gled en venn»

    DT Marielle

    SvarSlett
  3. Fantastisk og se så store blomsterkort. Ofte så følger det jo bare med et lite kort som så vidt synes inne i bunken, men her kan man virkelig glede seg over kortet i tillegg. Flott gave og gi til en venn. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...