onsdag 3. oktober 2012

Runde 7 i fargecupen.

Ja så var vi kommet til hvit og svart som farger inne hos Scraphaugen.
Ikke noe vanskelig å finne papir til dette, men da jeg kom til pynt og detaljer så verket fingrene etter å  hive på med litt farger i blomstene eller perlene. Men jeg klarte å styre meg :)

Jeg har brukt hvit bazzil og mønster ark fra Maja Design.
Gratulerer tag og blomster fra Kort og Godt
Rosene er Mullberry
Stemplet er ukjent.


Jeg har lagt 3 blomster oppå hverandre og festet dem med svart brads.
Her passet det fint med pynte nåler og litt silkebånd


Inni kortet har jeg brukt Spellbinders til begge arkene.
Stempel fra Kort og Godt



6 kommentarer:

  1. stilig kort! fargene og bruk av dies/blomster likte eg godt :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort ! :)
    Herlig papir du har brukt...skikeklig lekkert ! :)
    Flott pyntet og herlig stempel også :)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke ! :)

    SvarSlett
  3. LEKKERT og elegant!!!! :D Liker åssen du har balansert vakre mønsterark og pynten! :)

    SvarSlett
  4. Hei:) Takk for en fin scrappehelg, jeg storkoste meg:) Flott kort du har laget, fint oppsett og fine farger:)

    SvarSlett
  5. Takk for fine kommentarer jenter :)
    Og nå funker det med følgere også

    SvarSlett
  6. Så lekkert i sort og hvitt - flott pyntet :o)

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...