søndag 18. november 2012

Blått julekort

Da har jeg laget et blått julekort med en snømann.
Kortet er i utgangspunktet 15*30 cm og er brettet i 2 omganger
Snømannen er malt med Distress Ink og fått litt glitterlim på seg.
Ostekluten er bare festet bakom litt av sirkelen, og eneste pynt her er en snøkrystall og Gledelig jul lappen med perler på



Bakom sirkelen har jeg festet en tag med et juletre stempel fra Cards and paperkraft bladet.
Ny sirkel med et jule vers.


Kortet kan brettes ut enda en gang og her er en ny sirkel fra Spellbinders limt sånt at sirkelen på framsiden passer perfekt inni denne,når enn brettet utsiden over.


Ha en fin søndagskveld.

4 kommentarer:

  1. Takk for det Gro.
    Malt masse etter kurset med IM. Knall kjekt

    SvarSlett
  2. så fint fargelagt Jorunn!! ser at det kurset burde jeg ha hatt! :)

    SvarSlett
  3. LEKKERt julekort altså!!! ♥ ♥ Er så herlig med blå julekort syns jeg!

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...