torsdag 20. desember 2012

Flaskeskjuler

20 desember  ny artikkel som DT hos Scraphaugen.

De tre vise menn Kaspar, Melchior og Balthasar blir også kalt
Hellige tre konger.
De hadde hørt at Jesus var født og kom med gaver til ham.

Hva med å gi en liten gave til gode venner som en hilsen nå rett før jul.?
En flaske rødvin er en slik gave, men den blir enda flottere etter en innpakning vi har lager selv.

Flaskeskjuler.
 
Malen har jeg lånt fra Kirstens blogg.

Mønster ark fra 3ndy- Mathilde er brukt på alle sidene.
Rundt kanten nede har jeg brukt en gjerde punch fra MS.
Stemplet og snøkrystallene er festet med puter og fått et lag med Snow writer.
 

En trenger ikke pynte alle sidene, så jeg har valgt 2 sider.
Her har jeg valgt meg kanelstenger, blomster, bånd, blader fra en puncher og et julevers som er limt over en nydelig dies fra Marianne Design.



Tagen er laget dobbel og inni har jeg stemplet er jule vers til og skrevet en hilsen.

Ark. Rød bazzil, kraftkartongog mønster ark fra 3ndy.
Pynt: blomster fra Storyteller, roser, kanelstenger, Snow writer og bånd
Verktøy: punchere, dies fra Spellbinders, Marianne Design
Stempel: Blidmålarne malt med Distress refill

Ha en fin dag.
Hilsen DT- Jorunn Elin

2 kommentarer:

  1. Lekker gave! Nydelig klynge med kanelstengene og papirene du har brukt er jo bare lekre i seg selv :o)
    Ha en flott førjulstorsdag :o)

    SvarSlett
  2. Så HERLIG gave!!! :) heilt enig med Luce, den klynga med kanelstenger og blomster var nyydelig! Og det passa jo kjempeflott å ta bildet sammen med det hvite huset! :)

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...