torsdag 7. mars 2013

Bakgrunn med Distress Ink

 
På kortet har jeg jobbet med 2 farger av distress ink over det hele.
Kantene ble svertet med mørke brun farge tilslutt.
Tekst stempel med vannfast pute.
Sprayet med perfect pearl til slutt.
 
Mann med paraply fra Tim Holtz og filmstripe kuttet ut med Siluette maskin
Teksten med dymo teip.
 

 
Tagen er laget på samme måte som ovenfor.
Bakgrunns stempet fra Indigo, skateren er ukjent produsent for meg
og den tøffe sko charmsen har jeg fått i gave.
 

 
 
Viser også et guttekort laget av reste ark, tag, svarte stjerne perler
og en puncher brukt på kraft kartongen langs siden.
Gratulerer stempel fra K&G
 



Legg gjerne igjen en kommentar, så tar jeg en tur innom til deg.
Ha en fin dag
 
Hilsen Jorunn Elin


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort og tag! Digger skateren og fargene på det siste kortet - kult med stjerneborden!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...