lørdag 28. september 2013

3 Kort med samme stempel

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut noe nytt her i bloggen min,
men det vil ikke si at jeg ikke har scrappe.

For ei tid tilbake så lekte jeg meg med embossing pulver.
Et stempel fra London er utgangspunkt for alle kortene
oval dies og med det samme mønsterarket.



Stemplet fra Blade rubber stamps i London
fungerte veldig bra å embosse.


På disse 2 kortene har jeg brukt embossingpulver i sølv.


Basen for alle kortene er kraft kartong, mønster ark fra Maja Design.
bazzill i svart, gult og blått, bølge papp, bast trå og knapper i naturfarge.

Deltar med det øverste korter hos
Hobbygarasjen.no #6 Alt er lov

Ha en fin helg
Jorunn Elin

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte alle sammen! Kult sttempel, flotte fargesammensetninger og alltid flott med bølgepapp!
    Ha en nydelig helg :o)

    SvarSlett
  2. Dette ble knall tøft Jorunn Elin, mega kulr kort og alle forskjellige selv med samme stempel... Me like!!!!

    SvarSlett
  3. flotte kort du har laget, og morsomt å se de forskjellige effektene av embossingen.
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    helgeklem fra pia

    SvarSlett
  4. Så tøffe kort da! Tøft stempel og tøff effekt med embossingen!
    Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring.
    Klem Karin Lovise

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...