tirsdag 29. april 2014

På Scrappetreff kan allting skje.


På Scrappevaken på Bømlo,
hadde de høsten 2013 rigget til foto studio.
Disse flotte damene som reiser fra Mandal , for å lage til treff
gav oss deltakere muligheten til å gå bli fotografert.

Og jammen meg så hadde de flotte dyrekostymer
vi kunne bruke. 
Karin Lovise, Berit og meg måtte jo bare bli med på dette.

Utfordringen var å scrappe en lo av disse bildene vi fikk



Jeg hadde noen freebies som passet fint til dette temaet 
og 2 tag til teksten.



Kan dere se for dere lott og løye når dette ble tatt ?

Å dra på treff er en flott del av det å scrappe.
Vi skravler og ler, jobber litt og så er det veldig sosialt.
Har blitt kjent med så mange hyggelige damer 
gjennom disse treffene.


Har du lyst å være med på treff ?
Noen lokale her hos oss er:

Scrap4fun i Haugesund, neste treff er 1-2 nov

Scrappevaken på Bømlo

Stordascrappen på Stord

Papirfesten i Stavanger.

Skjekk ut linken deres for når neste treff er.

1 kommentar:

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...