fredag 18. juli 2014

Tag til Scrappeland forumet

Inne på forumet Scrappeland
så går det en utfordring med tag. Ny oppgave
hver uke med frist på 2 uker.
Det er så kjekt å lage nye tag og jeg bruker mine til kort.

Denne oppgaven var ROSA.


Bakgrunnen er laget med  embossing pulver 
i 3 forskjellige farger.
Så sprayet jeg over et tynt lag med rosa dylution.


Stempel motivet " Just me collection" fra Bildmålarna 
hadde jeg  liggende ferdig farget med vannpensel og refill fra distress.
Dies fra Nellie Snellie
Diverse blomster
Perler og bånd
Blader fra dies TH.
Washi tape fra Ikea.

Håper alle har en fin sommer.
Her hos oss skinner solen og vi skal snart dra ut for å bade,
fiske og kose oss på hytta til ei venninne


1 kommentar:

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...