torsdag 28. august 2014

August utfordring hos Hobbygarasjen


I dag så blogger jeg for Hobbygarasjen
 
Ny måned og ny utfordring
Oppgaven er enkel: bruk dies


Jeg  har brukt et reste ark, knall rosa kartongen,
samt svart blonde, perler og litt blomster
på inspirasjons kortet i bloggen.


Bakom motivet har jeg brukt die cut fra Spellbinder, 
og stempel motiv fra Saturated Canary er malt med vannpensel.


Innsiden av staffeli kortet
med plass til å skive en hilsen.



Materialliste.
Alt på listen kan handles hos Hobbygarasjen.no

Stempel: Saturated Canary og Kort og Godt
Kartong: rosa og svart bazzill
Mønster ark: reste kassen
Dies fra Spellbinders
Perler: Kort og Godt
Svart Blonde
Charms
Blomster og blader 
Motiv malt med refill Distress Ink

Mvh Jorunn Elin
DT hos Hobbygarasjen
 
utfordringen går helt til 15.september



2 kommentarer:

  1. Nydeligt kort i lækre farver.

    SvarSlett
  2. flotte farger og herlig motiv på dette kjempefine kortet , klem Synnøve

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...