lørdag 20. september 2014

Til en liten gutt

På min egen bursdag i Juni
så fikk min niese en liten gutt. Veldig stas.
Flott navn har han også fått, Jarand.

Nå skal vi på besøk til denne familien i helga
og kortet er laget med de nyeste arkene fra Papirdesign.


De nye doble blomstene er bare så nydelige.
Fås i 2 nyanser av hver farge.

Babystemplet er malt med vannpensel.


Inni kortet har jeg klippet ut en av de fine kortene med tekst
og en hvit die cut fra Spellbinders til å skrive på


Har gjentatt dies her også med personlig stempel.
Er ikke disse bilene på arket søte. 



Matrialliste
Mønster ark: Papirdesign Babygutt og Første gang
Blomster fra Papirdesign
Stempel: Storyteller Baby2
Dies fra Spellbinders
Bazzill
Perler 
Peppels
Blonde og bånd 

Alt fra matriallisten kan handles hos Hobbygarasjen.no

4 kommentarer:

  1. Lekkert kort. Og ja, de papirene er kjempefine.

    SvarSlett
  2. Oh wow .... Utrolig lekkert kort Jorunn Elin. Motivet ble aldeles nydelig med vannpensel... Me like :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig babykort Jorunn Elin:) Flott malt motiv, fint mønsterark, og de blomstene er jeg enig at de er helt nydlige:)
    Klem fra Henriette

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...