torsdag 11. juni 2015

Bryllups kort



Sommeren er kommet 
eller hos noen iallefall. Den har ikke vist seg her jeg bor enda.

Mange legger bryllupet sitt til denne årstiden
og jeg fikk en bestilling på et kort i all hast.


Motivet her fra Nellie Snellen er malt med vannpensel 
og dråper fra refill til Distress Ink.

Blomster rankene er tvinnet sammen på midten
og så er en stor blomst limt over blomster strengene.


De nydelige papirene til Papirdesign
passet perfekt inn i min plan til farger og valg av kartong


Baksiden med personlig stempel og gjentagelse av hjertene.
Inni kortet har jeg brukt et gammelt stempel  vers om kjærlighet


Dette kortet legger jeg inn hos

Papirdesign  sommer og sol


5 kommentarer:

  1. Kjempesøtt bryllupskort <3 Ekstra stas når det er pyntet inni også!
    Takk for at du tok utfordringen hos Papirdesign!
    Klem, Renate

    SvarSlett
  2. Så nydelig bryllupskort du har laget! Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring :-) Klem, Cathrine-DT

    SvarSlett
  3. Herlig bryllupskort.
    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen hos Papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  4. Så herlig bryllupskort du har laget :) Superskjønt motiv!!
    Tuse takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  5. Flott bryllupskort du har laget!

    Tusen takk for at du deltar i Papirdesigns sommerutfordring! :)

    Linda

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...