mandag 11. april 2016

Bryllups kort



I helgen så fant jeg frem mine gamle Et trykk blader
og falt for denne stempel måten med å maskere på midten,
stemple med et bakgrunns stempel og så et tekst stempel til slutt.

Og siden Hobbygarasjen har utfordring
i April med tema Bryllup
så ble det dette jeg valgte å lage med denne teknikken.






Stempler jeg har brukt: Blonde ukjent
Tekst på framsiden: Kort og Godt M-301
Inni kortet: Kort og Godt M-300
Mønsterark: Papirdesign- Online
Bazzill: hvit og Cerise
Sølvlenke med diamanter
Dies fra Spellbinders
Organsa bånd: hvit med perler lands kanten
Diverse blomster

Lyst å være med på utfordringen vår, da finner du bloggen HER

Ha en flott uke.

Legger denne inn hos Scrappelyst April- Alt er lov

5 kommentarer:

  1. Et lekkert bryllupskort i fine farger! Lekkert dekorert på innsida også.

    Jeg gjør ofte som du, lager stående kort og dekorerer kun den ene innsida.

    SvarSlett
  2. Slik stempling har jeg ikke prøvet , inspirerende . Nydeligt bryllupsforum i flotte farger. Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Denne var veldig fin, lekker farger og fin bruk av stempling!

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert bryllupskort! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

To konfirmasjons kort til gutter

 Herlig å være på scrappetreff i helgen med så mange kjekke damer. Jeg fikk laget to konfirmasjons kort med ark fra Craft o`clock - Clang an...