mandag 7. august 2017

Kort til en Ett åring.


I dag så blogger jeg for Hobbygarasjen.

Vi er kommet til Utfordring nr 50
Og derfor vil vi se TALL på bidragene denne måneden.

Utfordringen finner du HER 
Bli med oss i August !

Jeg har laget et fødselsdags kort til en Ett åring
med mønster ark fra den nye serien hos Papirdesign.





Matrialliste
Tall fra kaBoks
Pynt: Diverse blomster, sugerør og et hjerte i tre.


Legger dette inn hos

Papirdesign  Sommerutfordring.  Favoritt:  Mønster ark og dies

4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt kort <3 Den rosa kartongen friska skikkelig opp!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så søtt kort du har laget! Tusen takk for at du er med på Papirdesigns sommerutfordring. Kreativ klem fra DT- Cathrine.

    SvarSlett
  3. Fint kort i flott fargekombinasjon. Jeg likte veldig godt stempelet! Veldig fint.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...