tirsdag 12. desember 2017

Julekort

Da er jeg ferdig med mine julekort for i år.
Alltid like trivelig og hyggelig å lage dette om høsten.
Noen er det blitt 4 like av, andre 2 like men de fleste kortene
blir til etterhvert og ulike som bare det.

Disse flotte mønster arkene som jeg kaller en låve vegg bare elsker jeg å samle på.
Ja du leste rett. Har mange i bunken min, men ikke fått til å bruke dem.

Her er et av kortene jeg har fått til.
Enkelt pyntet med en stjerne sirkel fra Memorybox,
dekorert med røde bling perler.



 Blader fra en punch og sløyfen er Hug snug bånd.
Teksten fra Norsk stempelblad er embosset i sølv.
Utenfor sirkelen har jeg drysset på Fran tage pulver og varmet forsiktig.


Legger dette kortet inn hos

Kort o Mania #188 Tradisjonel jul 

Ønsker alle en riktig hyggelig førjuls tid

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Bryllupskort

Denne hjerte dies sirkelen er jeg så glad i. Passer perfekt til bryllupskort  Den grønne arkserien fra Reprint er brukt på dette kortet med ...