torsdag 2. januar 2020

Vinter kort

DT bidrag for Hobbygarasjen
I januar så er utfordringen: Vi vil se fargen blå.
Du finner den her


Jeg falt for disse flotte diesene fra Studiolight.
Dem kan man få kjøpt i mange forskjellige former og størrelse.

På juleserien hos Maja design, så hadde de med dette fine vinterbildet.
Og sammen med ark fra samme serie ble det en skikkelig vinterstemning på kortet
Klem teksten er fra dies Juleklem, hvor jeg bruker kun klem delen av ordet.
Små ord er all pyntent sammen med et organsa bånd.


Håper du vil bli med oss inne hos Hobbygarasjen
Utfordringen går til 25 januar kl 23.59

Legger dette kortet inn hos

Scrappelyst Grublis Snø
Nordsalten Hobbyklubb #179 Alt er lov

3 kommentarer:

  1. Et kjempe flott vinterkort, og jeg er helt enig med deg angående de diesene, elsker dem.

    SvarSlett
  2. Veldig fint kort i nydelige harmoniske farger!
    /Berit

    SvarSlett
  3. Herlig kort, liker veldig godt motivet. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...