torsdag 5. mars 2020

Rose kort

Jeg har alltid likt å klippe ut motiv og figurer og ble helt frelst i de rose
 arkene som kom i den nye serien til Papirdesign - Håpefull

Til dette kortet så har jeg klippet ut 3 roser og flere blader.
Bakgrunner et et stor tekst stempel som er stemplet på grå kartong.
Gratulerer tekst i dies fra Papirdsign

Jeg har handlet mine produkter hos Hobbygarasjen.no
Mønsterark Blomsterduft


Hobbygarasjen,no har fysisk butikk og nettbutikk, 
den ligger i gågata i Kopervik, Karmøy
Butikken er blitt 10 år og har jubileums salg 
i hele butikken/nettbutikken frem til 9 mars

Det er 10% på hele butikken, som har lave priser fra før av.

Gratulerer med dagen til eieren Karin Lovise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...