fredag 7. august 2020

Barnekort

DT bidrag for Scrap the Rainbow " Runde tall "

Kortbasen har jeg laget av skygge diesen i hvit kartong.
 La ene kanten av diesen litt utenfor en brettet kartong
 før jeg kjørte den gjennom maskinene min.

Helt enkelt med rosa kartong på sirklene og teksten
 og glitter foam på skyggen til teksten.
Pyntet med tall og krone i turkis glitterfoam,
 små diamanter og en søt Hello Kitty charms




Papirdesign produkt Dies 1900255

Håper du blir med oss hos Scrap the Rainbow

Legger dette inn hos


3 kommentarer:

  1. Å, så herlig kort! Bling er aldri feil ;)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT Renate

    SvarSlett
  2. Fint kort 😊 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Love it so much. It’s so beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...