torsdag 24. september 2020

Hardangerbunad kort

 

Årets siste konfirmasjons kort ble med Hardangerbunad stemplet og de fine arkene til. Har heldigvis fått kjøpt meg flere av disse mønsterarkene som jeg har til neste år.



Stemplet er embosset i hvit på svart kartong.
Søljene har fått litt gull maling på seg.
Tekst diesen er kuttet ut i gull og sølv ark.


Begge kortene har fått samme ramme rundt bunaden med dies.
Selbuerose diesen i hvit kartong ligner på hardangersømmen.
Samme blomstene med farger som kan velges på broderiene


Inni kortet har jeg stemplet bunaden og denne fine teksten 
Pengelomme er laget med baksiden av ene arket og farget kartong.


Gjentatt mønsteret på baksiden og embosset håndlaget stempel i hvitt .

Deltar med dette hos

Papirdesign Bruk masse Papirdesign produkter

Scrappelyst September- dies/punch

Nordsalten hobbyklubb  Geometrisk former






2 kommentarer:

  1. Utrolig flott kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT Renate

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.

    SvarSlett

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...