mandag 9. november 2020

Julekort

 Jul er heldigvis så lett å jobbe med og i dag så er det et Slimline kort jeg viser.
DT bidrag for Scrap the Rainbow og du kan være med oss HER

Arket og motivene er fra min egen kolleksjon Vintage Jul - Jorunns Scrapperier
Motivene er hentet fra arkene Nøtteknekker og Trehest. Dem er kuttet ut med dies, og så har jeg brukt en sirkel dies fra Crealies med fin kant på bakom dem.

Slimline dies fra Simple and Basic. Banneret er også fra denne produsenten.
Tekst i gul er en dies fra kaBoks- mener jeg

Pyntet med roser, roseknupp og pyntebør med sukker på



Butikkene som selger mine mønsterark
Begrenset opplag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

To lilla konfirmasjons kort

Mønsterark i lilla toner har jeg lagt min elsk på i år. Fine nye ark fra Papirdesign og motiv fra Scrap and me   Motivene Scrap and me er ha...