torsdag 15. april 2021

Pop opp kort

 I dag vil jeg vise noen pop opp kort som er laget med figurer og mønsterark fra Jorunns Scrapperier.  Disse arkene er på vei ut i butikkene nå 

Kortene ble laget til ungene på avdelingen i barnehagen jeg  jobbet i.

Jeg liker veldig godt å klippe ut blomter og figurer fra mønssterark
Og til disse kortene så passer prinsesser, ridder, kjøretøy og fly godt.

Tekstene er dies fra Kort og Godt

Si hello til Prinsesse Petrine


Godfred giraff på tur i flyet sitt




Kjøretøy med tog og bil er blant figurene på dette arket


Hils på Ridder Ralf med drage og egen borg.


Prinsesse Petrine har slott og ugler på arket sitt


Ridder Ralf har også en fin blå enhjørning blant seg



Deltar hos

Scrappelyst April Baby/barn  Prinsesse Petrin




1 kommentar:

  1. Herlig kort med masse morsomme detaljer. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Konfirmasjonskort til gutter

Her jeg bor så er allerede konfirmasjons tiden startet og den varer helt til uti september. Da er det godt å ha korter klar i boksen min. He...